Panna (?) Agata Duda-Gracz na podstawie tego, co pokazuje w teatrze zasługuje sobie na miano najbardziej niezdolnego wyrobnika teatru.
Określenie grafomanka nie wyczerpuje bezmiaru głupoty, brzydoty i bezformia, nieumiejętności kompozycji i braku poczucia rytmu, podszytych kompleksami wobec tatusia jakimi zarabia w teatrze, ostatnio importowanym na Miodową.
Dzięki nowo-modnym władzom AT (Malajkat, Plata) Teatr Collegium Nobilium, kiedyś najciekawsza scena w mieście, puka od spodu kiczu i demonstracji dobrego samopoczucia.
O funkcji pedagogicznej i poziomie zawodowości Szkoła dawno już zapomniała kosztem ideologii i prymitywnej wulgarności (zaczęło się od katastrofy z Kleczewską).
Nie mogę zrozumieć, kto foruje to beztalencie i zły gust jako przykład dla młodzieży i rzekomego warsztatu. Panowie Wakar i Skrzydelski, jako wielbiciele niech się kompromitują sami zamiast wypisywać (wielokrotnie), że to dobre i ma jakiekolwiek znaczenie dla sztuki.
"Porcelanka... o wojnie trojańskiej" zaczyna się od oszustwa rzekomego wyboru (który pani wpuszczającej myli się z losowaniem) na widzów po stronie Greków lub Trojan. Takiego wyboru - szczególnie, że rzecz nie ma NIC wspólnego ani z Homerem, ani Szekspirem moglibyśmy dokonywać co najwyżej w finale, ale wtedy jesteśmy przymuszani do spontanicznych oklasków, jak w wieczorze z biesiadą.
Szczególnie obłudne wydało mi się sztukowanie tych amatorskich wygłupów przesłaniem "antywojennym", które jest tu niczym innym, tylko spływaniem z prądem.
Wszystko to już było pół wieku temu: nieudolne partycypacje i manipulacje widownią, przesadzona hipernaturalistyczna groteska, bałagan i gadanie od rzeczy, która ma się nijak do "Troilusa i Kresydy", sztuki, przypominam, o konflikcie kultury z nowoczesnością, i przez to bardzo aktualnej, gdyby pani reżyser miała cokolwiek do powiedzenia.
Jeśli komuś byłoby mało tych dwugodzinnych zawodowych męczarni to dostanie w pakiecie popisy pogardy i lekceważenia wszystkiego co ludzkie.
Agata Duda-Gracz musi bardzo nie lubi ludzi, że pławi się w takich śmieciach i nienawiści. Zła energia jej dziwowisk daje po oczach. Nie pytam na ile to ma w genach...
W ramach stosowanego przez nią języka i obrazowania stwierdzam: gówniane przedstawienie, gówno warta praca i zafajdani producenci, którzy jej tę s r a c z k ę produkują i nadymają.
Określenie grafomanka nie wyczerpuje bezmiaru głupoty, brzydoty i bezformia, nieumiejętności kompozycji i braku poczucia rytmu, podszytych kompleksami wobec tatusia jakimi zarabia w teatrze, ostatnio importowanym na Miodową.
Dzięki nowo-modnym władzom AT (Malajkat, Plata) Teatr Collegium Nobilium, kiedyś najciekawsza scena w mieście, puka od spodu kiczu i demonstracji dobrego samopoczucia.
O funkcji pedagogicznej i poziomie zawodowości Szkoła dawno już zapomniała kosztem ideologii i prymitywnej wulgarności (zaczęło się od katastrofy z Kleczewską).
Nie mogę zrozumieć, kto foruje to beztalencie i zły gust jako przykład dla młodzieży i rzekomego warsztatu. Panowie Wakar i Skrzydelski, jako wielbiciele niech się kompromitują sami zamiast wypisywać (wielokrotnie), że to dobre i ma jakiekolwiek znaczenie dla sztuki.
"Porcelanka... o wojnie trojańskiej" zaczyna się od oszustwa rzekomego wyboru (który pani wpuszczającej myli się z losowaniem) na widzów po stronie Greków lub Trojan. Takiego wyboru - szczególnie, że rzecz nie ma NIC wspólnego ani z Homerem, ani Szekspirem moglibyśmy dokonywać co najwyżej w finale, ale wtedy jesteśmy przymuszani do spontanicznych oklasków, jak w wieczorze z biesiadą.
Szczególnie obłudne wydało mi się sztukowanie tych amatorskich wygłupów przesłaniem "antywojennym", które jest tu niczym innym, tylko spływaniem z prądem.
Wszystko to już było pół wieku temu: nieudolne partycypacje i manipulacje widownią, przesadzona hipernaturalistyczna groteska, bałagan i gadanie od rzeczy, która ma się nijak do "Troilusa i Kresydy", sztuki, przypominam, o konflikcie kultury z nowoczesnością, i przez to bardzo aktualnej, gdyby pani reżyser miała cokolwiek do powiedzenia.
Jeśli komuś byłoby mało tych dwugodzinnych zawodowych męczarni to dostanie w pakiecie popisy pogardy i lekceważenia wszystkiego co ludzkie.
Agata Duda-Gracz musi bardzo nie lubi ludzi, że pławi się w takich śmieciach i nienawiści. Zła energia jej dziwowisk daje po oczach. Nie pytam na ile to ma w genach...
W ramach stosowanego przez nią języka i obrazowania stwierdzam: gówniane przedstawienie, gówno warta praca i zafajdani producenci, którzy jej tę s r a c z k ę produkują i nadymają.
Komentarze
Prześlij komentarz